Unde va spalati RV-urile?

Forum pentru discutii care nu-si gasesc locul in celelalte forumuri.
For topics that don't fit in any of the above categories.
Post Reply
vladulescuc
Van / Campervan sau RV: elddis whirlwind
Residence City: bucuresti
Country: romania

Unde va spalati RV-urile?

Post by vladulescuc » 03 Apr 2011, 19:11

Salut,

Unde va spalati RV-urile? De ceva timp caut sa gasesc o spalatorie din care odata intrat....sa si pot iesii. Variantele cu bagatul/iesitul cu spatele din spalatorie nu ma incanta (timp, spatiu de manevra limitat si mai sunt si rulotist incepator :imnewhere). Sincer m-ar avantaja o spalatorie unde as putea sa intru cu fata si sa ies tot cu fata (preferabil in sectorul 3).

Multumesc

george chirila

Re: Unde va spalati RV-urile?

Post by george chirila » 03 Apr 2011, 23:02

Salut. Exista ,dupa cunostintele mele ,o spalatorie pe Cheiul Dambovitei . Mai precis este amplasata ,cum vii pe Mihai Bravu ,ultima intersectie la stanga pana sa treci podul spre Sos. Vacaresti . Stiu ca este inalta ,deci poti sa intrii cu rulota ,sa intri cu fata si sa iesi tot .......cu fata :laughing :bye :bye

vladulescuc

Post by vladulescuc » 04 Apr 2011, 21:09

multumesc...o sa ma duc sa vad...

george chirila

Post by george chirila » 04 Apr 2011, 22:48

Oricum o sa ma interesez,daca mai exista si alte spalatorii de genul asta ,si va tin la curent . Numai de bine !! :salute :salute

cosmin iordache
Van / Campervan sau RV: "o enlezoaica"
Residence City: Northampton
Country: United Kingdom

Post by cosmin iordache » 06 Apr 2011, 00:28

Din punctul meu de vedere, sa spleli rulota la spalatorie e un risc! Presiunea facuta cu vap-ul, in niciun caz nu-i face bine rulotei. Imbinarile dintre pereti sunt facute cu un fel de mastic, in cele mai multe cazuri imbatranit, sau resigilate cu silicon, iar apa la acea presiune isi poate face loc si cu timpul apar infiltratii.